Burmistrz Gminy Słomniki ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor/inspektor ds. zamówień publicznych.
Wymagania niezbędne:
- a) wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym,
- b) co najmniej 2 letni staż pracy, w tym roczny przy wykonywaniu czynności związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postepowań o udzielenie zamówienia publicznego,
- c) bardzo dobra znajomość ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 1320)
- d) obywatelstwo polskie,
- e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- f) nieposzlakowana opinia,
- g) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
- h) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
- i) bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym aplikacji biurowych.
Wymagania dodatkowe:
- a) wiedza w zakresie przepisów prawa a w szczególności ustroju administracji publicznej, przepisów kpa, ustawy o samorządzie gminnym i innych ustaw związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej,
- b) umiejętność interpretacji obowiązujących przepisów;
- c) umiejętność zachowania się w sytuacjach konfliktowych z Klientem;
- d) umiejętność tworzenia, redagowania, korekty i prezentowania komunikatów,
- e) komunikatywność, wysoka kultura osobista, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, kreatywność,
- f) umiejętność pracy w zespole,
- g) umiejętność zarządzania informacjami i szybkiego ich sporządzania,
- h) biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu oprogramowania biurowego, m. in. edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego,
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Opracowywanie oraz sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz ich przechowywanie w tym przygotowywanie wzorów umów, specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Tworzenie planów zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
- Pomoc jednostkom organizacyjnym Gminy w procedurach związanych z zamówieniami publicznymi.
- Zamieszczanie postępowań w Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, platformie zamówień oraz Biuletynie Informacji Publicznej.
- Analiza prawidłowości złożonych ofert ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
- Prawidłowe przechowywanie dokumentacji z prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
- Udział w komisjach przetargowych i konkursowych, zgodnie z zarządzeniem Burmistrza.
- Przygotowanie sprawozdań z udzielonych zamówień.
- Prowadzenie statystyki sprawozdawczej w zakresie prowadzonych spraw.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- dokumenty poświadczające staż pracy,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Więcej TUTAJ